Aralık Gelmiş Hoş Gelmiş!
2017 nasıl başladı nasıl bitti hiç anlamadım. Dün eşimle konuşurken, laf arasında geçti "Bugün 1 Aralık ya..." dedi. Bende "Ne 1 Aralık mı? İnanmıyorum!" dedim. Gerçekten bu yıl benim için oldukça hızlı geçti.
2017 yılının Ocak ayında, okul derslerimle uğraşıp finallere hazırlanırken, bir yandan da eşimin kardeşinin düğünü için hazırlıklar son hızla devam ediyordu. Şubat ayında, hamile olduğumu öğrendim ve ikinci dönem başlamıştı. Mide bulantıları, halsizlik, uykulu haller, riskli gebelik hikayeleri derken üç ay yatakta geçti. Bu süre içinde elimden geldiğince derslere gidip, okulu bitirmeye gayret ettim. Bebekle zor olacaktı çünkü. Mayıs ayına geldiğimizde, ikinci dönemin finalleri vardı beni bekleyen, hiç hazırlanmadığım ve gireceğim için yine de beni strese sokan KPSS! Sonra yaz okulu başladı. Hamileliğin son aylarında hem okula gitmek hem sıcaklarla baş etmek gerçekten berbattı! Ve sonra yaz okulu bitti Eylül ayına girmiştik bile. Bebeğim ha doğdu ha doğacak derken Eylül geçiverdi. Ve dünyalar tatlısı kızım 6 Ekim 2017 de hayatımıza dahil oldu. Ekim ayının hatta Kasım ayının nasıl geçtiğini ise hiç anlamadım. Bebekli bir hayata alışmakla, değişen alt üst olan hormonları kontrol etmeye çalışmakla, misafirleri ağırlamayla bu iki ay su gibi akmış gitmiş. Şu an kızım 2 aylık ve Aralık ayında olduğumuza gerçekten inanamıyorum.
2018'i beklerken bir dünya hayal kuruyorum. 2018 için bir hayal listesi yaptım. Bakalım kaçını gerçekleştirebileceğim. İşte benim 2018 listem:
- Ailemle kaliteli, eğlenceli vakit geçirmek istiyorum.
- Evliliğin başından beri yavaş yavaş aldığım kilolarıma eklenen hamilelik kilolarımdan kurtulmayı istiyorum. 172 boyum var ve ideal kilom olan 62 kiloya inmek istiyorum. (Elbette 58 de fena olmaz hani :)).
- 52 tane kitap okumak istiyorum. Her haftaya bir kitap ! Ağzına kadar dolmuş olan kitaplığıma yeni kitapları sıkıştırmak hatta yeni kitaplık alıp ilave yapmak istiyorum.
- 52 tane film izlemek istiyorum. Bunlar vizyondaki filmler de olabilir daha önceden izlemediğim filmler de olabilir.
- 2. üniversite eğitimim olan bilgisayar mühendisliği eğitimimi bitirmek istiyorum. Son 5 dersim kaldı da :)
- KPSS'den 90 üstü puan almak istiyorum. 30 yaşına geldim ama hala bir umudum var :)
- Her gün bloguma bir post bırakmak istiyorum. Hayatımın nasıl geçip gittiğini takip edebileyim diye :)
- Daha düzenli olmak istiyorum. Her daim evim derli toplu olsun istiyorum. Sanırım bunun için daha organize yaşamam gerekecek.
- Kızım için her ay bir şey örmek istiyorum.
- İnsanlara daha çok hediye vermek istiyorum. İnsanları daha çok mutlu etmek istiyorum.
- Para biriktirmek istiyorum.
Şimdilik listem bu şekilde belki daha sonra genişletirim :)

Yorumlar
Yorum Gönder