Merhaba!
İçimden delice bir şeyler yazmak gelirken, birden tıkanıp kaldım ne yazsam bilemedim. "Nasıl bir merhaba denir acaba?" diye düşündüm. Sonra da "İçimden nasıl geliyorsa o şekilde yazayım gitsin!" dedim.
Eskiden bir şeyleri nasıl yazacağımı düşünmeden, rahatlıkla yazardım. Okumayı yazmayı öğrendiğim ilk günden beri, kendimi en iyi yazarak ifade edebildiğimi düşünüyorum. Ancak, o kadar uzun zamandır yazmıyorum ki anlatmak istediklerim birikmiş de nereden başlayacağımı bilmiyor gibiyim. Belki zamanla eski günlere döner, daha rahat yazmaya başlayabilirim.
Şimdilik kocaman öpücükler, sonraki yazılarda görüşmek üzere ...

Yorumlar
Yorum Gönder